Gratis verzending vanaf €50,-
14 dagen retourrecht
Snelle levering en altijd garantie
Eigen technische dienst
Klantenservice

Indien u een bepaald probleem heeft en u bent zo langzamerhand de wanhoop nabij dan kunt u de technische dienst van FDK deze vraag voorleggen. Onze technici zullen vervolgens hun best doen om een zo volledig mogelijk antwoord op uw vraag te vinden. Op deze manier hopen we uw hobby zo leuk mogelijk te houden en bovendien leren we zelf ook nog wat bij.

Ook vragen van niet technische aard kunt u met ons contact opnemen. Dit kunnen bijvoorbeeld vragen over bepaalde nieuwe produkten zijn, over de levertijd van het een of ander of een vraag over een bepaalde faktuur of verzending etc.

Als u nog tips of ideeen voor FDK heeft dan horen wij dit graag van u. U kan ons een bericht sturen via contactformulier hiernaast. Wellicht wordt uw idee kort na ontvangst doorgevoerd. In ieder geval maakt FDK dankbaar van alle tips gebruik om de website zo leuk / mooi / efficient mogelijk te houden.


Bestelprocedure

In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de winkelwagen button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op "Verder winkelen"

Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik op "bestelling afronden".

Geef nu uw gebruikersnaam en wachtwoord op of afrekenen als gast en kies dan de gewenste verzend methode en betaalmethode. Als u geen gebruikersnaam en wachtwoord heeft, kunt u als nieuwe klant opgeven en uw gegevens invoeren.

Kies dan de gewenste verzend methode en betaalmethode. Klik op "Volgende"

Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken. Klik op "bevestiging" (om te betalen via iDEAL) en uw bestelling is geplaatst.

Contact

Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag tot vrijdag van 10.00 - 18.00 uitsluitend per email, telefoon of via de livechat. Buiten deze tijden kun je ons bereiken door een mail te sturen naar info@fdk-automatisering.nl of door een ticket aan te maken op je eigen persoonlijke account pagina. Je krijgt dan binnen 24 uur een reactie, maar meestal is dit vele malen sneller.

Gelieve bij klachten en/of retourzendingen te mailen naar: info@fdk-automatisering.nl


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


Wanneer je je bestelling voor 17.00 uur op een werkdag plaatst en ook betaalt met IDEAL, zorgen wij dat je pakketje dezelfde dag nog wordt verzonden. In 95% van de gevallen wordt je pakketje dan de volgende dag geleverd. Wij zijn wel afhankelijk van de bezorgwijze van PostNL. Wanneer onverhoopt PostNL te laat bezorgd kunnen wij daar niet veel aan veranderen.


Zie onderstaand schema voor meer informatie:

Je besteld op: Besteld voor: Door wie bezorgd Op welke dag bezorgd:
Maandag 17:00 uur PostNL Dinsdag/Woensdag
Dinsdag 17.00 uur PostNL Woensdag/Donderdag
Woensdag 17.00 uur PostNL Donderdag/Vrijdag
Donderdag 17.00 uur PostNL Vrijdag/Zaterdag
Vrijdag 17.00 uur PostNL Zaterdag/Dinsdag
Zaterdag De hele dag PostNL Dinsdag/Woensdag
Zondag De hele dag PostNL Dinsdag/Woensdag



Omdat PostNL vaak op maandag geen post besteld worden bestellingen die in het weekend gedaan zijn pas op dinsdag (of woensdag als 2e bezorgpoging) geleverd.

Een RMA-aanvragen ( U wilt iets terugsturen )

Als u iets terug wilt sturen dan dient u een zogenaamd RMA-Formulier ( Return Material Authorisation ) aan te vragen. Dit is noodzakelijk voor een snelle afhandeling zowel bij een defect als andere reden van retournering.

Dit kan m.b.v onderstaand formulier. U krijgt dan per e-mail een RMA-formulier toegestuurd wat u zo volledig mogelijk in moet vullen zodat onze RMA-afdeling u snel een passende oplossing kan aanbieden. 

Let op!! uw aanvraag wordt door onze technische dienst handmatig in behandeling genomen zodoende kan het even duren voordat u daadwerkelijk een RMA-Formulier ontvangt.

Er zijn 2 mogelijkheden:

  • Wegbrengen/afhalen bij onze reparatie afdeling (FDK Automatisering, Kapelstraat 22, 4841 GH Prinsenbeek) tijdens de winkel openingstijden.
  • Verzending per post/pakket.

Klik hier om RMA-formulier digitaal in te vullen.

Het kan voorkomen dat een product bij levering defect is of binnen 7 kalenderdagen na levering defect raakt. Zo’n product wordt door ons aangemerkt als D.O.A. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk op de 7e kalenderdag na aflevering, een RMA aanvraag te doen. Alleen na onze goedkeuring kan het product binnen 5 kalenderdagen na melding van de D.O.A. naar ons teruggestuurd worden. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Wanneer door FDK Shop het defect wordt bevestigd ontvangt u zo spoedig mogelijk een vervangend product. Indien u niet binnen 7 kalenderdagen melding maakt van het defect bij levering van het product of het product niet terug stuurt binnen 5 kalenderdagen na melding van de D.O.A. dan kan het product niet meer behandeld worden als zijnde D.O.A. en wordt behandeld als een normaal defect na 8 dagen.

Nog enkele belangrijke zaken bij D.O.A.:

  • Het product dient deugdelijk verpakt te worden opgestuurd. Gebruik bij voorkeur het verpakkingsmateriaal waarin u de zending heeft ontvangen. Elektrostatisch gevoelige producten dienen voorzien te zijn van antistatische verpakking.
  • Het product dient voldoende gefrankeerd te worden opgestuurd. U betaalt in eerste instantie de verzendkosten op basis van een normale pakketzending. Wanneer door FDK Shop het defect wordt bevestigd worden de verzendkosten voor de retourzending aan u vergoed (verzendkosten maximaal op basis van een verzending via TNT binnen Nederland). Vermeld hiervoor uw volledige rekeninggegevens op het RMA-formulier.
  • Het product dient compleet te worden opgestuurd, dus inclusief de originele verpakking, alle accessoires, cd’s en handleiding. Wanneer één van deze zaken ontbreekt is het helaas niet meer mogelijk het defect te behandelen als D.O.A. en wordt het behandeld als een normaal defect na 8 dagen. We adviseren u daarom om altijd de verpakking enige tijd te bewaren.
  • Voeg bij de zending het RMA-formulier en een kopie van de factuur. Plak dit formulier niet aan de buitenzijde maar stop dit in de verpakking.
  • Vermeld het RMA-nummer duidelijk aan de buitenzijde van de doos. Pakketten zonder RMA-nummer worden geweigerd en gaan retour afzender.
  • Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd en gaan retour afzender.
  • Wanneer het gebrek niet kan worden bevestigd, kunnen onderzoeks- en verzendkosten in rekening worden gebracht.

Nog enkele belangrijke zaken bij defekt onder garantie :

  • Het product dient deugdelijk verpakt te worden opgestuurd. Gebruik bij voorkeur het verpakkingsmateriaal waarin u de zending heeft ontvangen. Elektrostatisch gevoelige producten dienen voorzien te zijn van antistatische verpakking.
  • Het product dient voldoende gefrankeerd te worden opgestuurd. Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd en gaan retour afzender.
  • Het product dient compleet te worden opgestuurd, dus inclusief de originele verpakking, alle accessoires, cd’s en handleiding.
  • Voeg bij de zending het RMA-formulier en een kopie van de factuur. Plak dit formulier niet aan de buitenzijde maar stop dit in de verpakking.
  • Vermeld het RMA-nummer duidelijk aan de buitenzijde van de doos. Pakketten zonder RMA-nummer worden geweigerd en gaan retour afzender.
  • Wanneer het gebrek niet kan worden bevestigd, kunnen onderzoeks- en verzendkosten in rekening worden gebracht.
Neem contact op
* Gelieve de velden in te vullen