Retour aanvragen


Heb je een defect product ontvangen? Of heb je iets besteld wat je onverhoopt toch niet nodig blijkt te hebben? Daar maken wij bij FDK Shop geen punt van.

Hoe vraag ik een retour aan bij FDK Shop?

1) Zelf een retour aanmaken in uw account


De snelste optie is om in te loggen in uw account. Dat kan hier! Vervolgens klik u op "Mijn bestellingen". Helemaal onderaan de pagina staat een knop met "Artikelen Retourneren". Als u daar op klikt kom u op de retour pagina. 
Wij ontvangen dan een melding met uw retour verzoek welke we dan zsm in behandeling zullen nemen.

BELANGRIJK! Vermeld altijd in het "opmerkingen" veld je naam en rekeningnummer waar we eventueel het geld naar terug moeten storten. 

Je wordt tijdens de retour afhandeling op de hoogte gehouden via de mail. Wanneer je een retour hebt aangemaakt, dan krijgt u uiterlijk 1 werkdag een rma nummer van ons.
Daarna stuur je de product(en) retour naar ons.


2) Retourformulier


Het is mogelijk om een retourformulier in te vullen en naar retour@fdk-automatisering.nl mailen.

Download hier het formulier om een retourzending te melden.


3) Neem contact op met ons via e-mail of telefoon voor verdere instructie.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw IBAN en bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan FDK Automatisering heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Reeds betaalde bedragen worden binnen 14 werkdagen aan u terugbetaald via de overschrijving van bank rekening, eventueel met aftrek van bovengenoemde kosten. Contant retour is niet mogelijk!